2. Beheren en exploiteren van gemeentelijke voorzieningen naar tevredenheid van huurders en eindgebruikers

2.1 Beheren en exploiteren van gemeentelijke voorzieningen naar tevredenheid van huurders en eindgebruikers

P2.1.1 We meten de tevredenheid bij, blijven in gesprek met en leren van onze gebruikers en huurders

In 2021 is een digitaal gebruikerstevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Het doel van dit onderzoek is verbeterpunten richting onze klanten te achterhalen en om vervolgens te bepalen welke verbeterpunten we in 2022 oppakken.
Voor tevredenheid over de dienstverlening met betrekking tot het beantwoorden van huisvestingsvragen scoort de gemeente Utrecht met 38% lager dan de landelijke benchmark van 49%. Hierover zullen wij in het Meerjaren Perspectief Utrechts Vastgoed (MPUV 2022) nadere toelichting geven.

Corona
De coronamaatregelen hadden geen gevolgen voor de uitvoering van dit programma.

Deze pagina is gebouwd op 11/11/2022 15:16:15 met de export van 05/25/2022 20:20:22